Jag har tagit studenten


Jag har tagit studenten! 2015-06/12. Att få kliva upp 03.00 på morgonen med det största leendet för att sedan åka på champagne frukost med människorna du spenderat dom tre senaste åren med var fint, så mycket glädje, kärlek och värme. Det var inte bara jag som var stolt över vad jag åstakommit och vem jag blivit under dessa tre år utan stoltheten liksom hängde i luften, alla vi har gått igenom en personlig utveckling och står stadigare på benen idag än någonsin. Vi begav oss sedan vidare för fotografering, fick våra betyg och åt studentlunch med lärarna innan det äntligen var dags för utspring! Att äntligen få uppleva denna dag var ren magi. 
Min kära älskade familj. Tack! Tack för att ni gjort allt för mig, lyssnade på mig och hjälpte mig att läka när livet svek, för att ni gett mig styrka till att fortsätta framåt och för att ni trott på att jag kan göra vad jag vill med mitt liv, fått mig att våga ta tag i mina drömmar. Jag älskar er ♥
Framför allt vill jag tacka er, Ida och Emelie för att ni under dessa tre år gett mig det finaste i livet eller rättare sagt gett mig meningen med livet. Tack vare Tuva, My och Malte är mitt hjärta helt och alltid uppfyllt av kärlek. 
Mina lärare har även varit mina vänner som jag sett upp till, respekterat och tyckt om så mycket. Att jag idag känner mig stark och målmedveten har jag mycket att tacka lärarna för, dom har alltid sett mitt fulla potential och alltid hjälpt mig till att bli den bästa verisionen utav mig själv. Vi har snackat så mycket skit, skrattat och gråtit tillsammans. Så tacksam över dessa tre år, mina lärare och att jag valde just Plusgymnasiet.
Att jag hittade er och att vi delat dessa tre år är det finaste. Vi har öppnat våra hjärtan för varandra och fått lära oss saker om varandra som föralltid förändrat vår syn på världen och gjort oss till bättre människor. Jag är stolt över den styrka som växt fram i oss alla, vi har vågat ta oss förbi det som varit svårt, förlåtit och blickat framåt även om det har varit svårt och vi har gråtit. Men ni vet, ni kan göra vad ni vill i livet för ni är otroliga och jag älskar er. (Frida, dessa ord är riktade till dig också. Love y) 

Efter att vi alla träffat våra familjer och fått ännu mer kärlek kastat över oss var det dags att åka flak! Alltså. Wow. 
Kom på mig själv flera gånger hur jag bara stannade upp och njöt, vi hade klarat det, vi var klara och att bara få sjunga och dansa på flaket och sprida glädje omkring sig var så fantastiskt! Sedan gick vi paraden genom stan och trängdes med alla glada Falu studenter.
Vi åkte sedan cab hem till mottagningen där hela min familj inväntade mig. Det var så mysigt och jag är så tacksam över allt som var ordnat för mig, kände mig som en prinsessa. Så tacksam! 

Kommentarer
Frida

Ahhhhhhh LYCKA ❤️❤️ SÅ tacksam för dig/er!

Publicerat: 2015-06-15 Klockan: 22:28:44

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0