dagen före midsommar


Hej på er! Har varit några hektiska och stressiga dagar. Känner mig lite smått vilsen i mig själv det är mycket som står på agendan nu efter studenten, livet börjar komma ikapp och jag har tvingats spricka den där fantastiska bubblan jag levt i dom senaste veckorna. Men egentligen, nu börjar ett nytt kapitel och jag är ändå fantastisk lycklig över det även om det känns sanslöst overkligt att jag har hela framtiden i mina egna händer! 

Helgen är trots allt efterlängtad. Midsommar ligger mig varmt om hjärtat! Jobbar imorgon 07-12 och sedan ska jag fira med tjejerna. På lördag jobbar jag 07-15.30 och rekomenderar alla att kika upp på Bispbergs Herrgård äta lunchbuffé, kakbuffé eller kanske båd och? Kommer iallefall bli fantastiskt. 

PS. Kämpar med att få upp studentvideon som är SÅ fin. Håll koll. 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0