2/7


Jobb och ännu mer jobb, så ser min vardag ut men självklart går det ann med tanke på att jag har världens finaste arbetsplats. Förutom det är det mycket pappersarbete inför avresan och snart är allting klart och det är bara att invänta mitt avresedatum, 60 dagar kvar och ja, jag börjar få seprationsångest samtidigt som det inte finns något jag faktiskt längtar mer till. 

Trots att jag jobbar varje dag försöker jag ta vara på tiden tillsammans med mina nära och kära. Efter jag slutade idag åkte jag, mamma och pappa till stan för att spela lite minigolf, därefter träffade jag Lovisa en sväng. 

Nu ska jag skicka iväg ett viktigt mejl och betala räkningar innan det är dags att sova. Jobbar frukost imorgon. 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0