sista terminen


Tackade för mitt sista jullov och imorse var jag redo för min sista termin. Innan jag vet vad kommer jag stå där med min studentmössa i högsta hugg och redo för att springa ut från Plusgymnasiet,(Eller redo och redo, jag kommer gråta blod mitt i all lycka..) Nu är det fokus två veckor då jag bland annat har två gymnasieprov och sedan går jag på ledighet igen, sex veckor och då är det bootcamp som gäller. 

Back to school var det alltså som gällde idag, påbörjade en ny kurs som jag sett väldigt mycket fram emot nämligen fransar så inom kort kommer vi börja göra fransförlängningar, ska bli så kul! Nu ska jag göra ordning lite mat innan träning, mage och cx står på schemat! Puss 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0