Pjuh..


Pjuh! Äntligen hemma efter en lång dag med många "måsten" Man skulle väl kunna tro att jag har sovmorgon varje dag nu när jag är ledig men ack ack, har varit uppe runt nio varje morgon och lika så idag då jag började dagen med lite jobb innan jag tog bilen till Falun för att vara modell åt Lovisa som gjorde sitt gymnasieprov(Grattis once again my love) På eftermiddagen åkte jag och badade med Tuva och sedan körde jag intervaller på gymmet. 

Nu håller jag på och packar för fullt, åker nämligen till Stockholm imorgon och ska dels fira min födelsedag där men största anledningen är att jag ska på en utbildning som jag sett väldigt mycket fram emot, ska självklart berätta mer om den när jag fått min diplomering!
Nu sömn.. Upp tidigt imorgon för träning innan tåget. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0