lång och effektiv onsdag.


Har äntligen fått lagt mig under en filt framför tv'n och precis ätit världens godaste sallad, så välförtjänt efter en lång och effektiv dag! I skolan hade vi styling hela dagen och ett riktigt roligt tema samt en god vän gjorde att dagen rullade på i full fart. Efter skolan åkte jag direkt vidare till gymmet, körde 1h cardio, x-fit(tabata) och slutligen gymmade jag lite, var så skakig när jag gick från gymmet och behövde verkligen påfyllning med energi!

Men nu? Nu ska jag inte röra mig ur fläcken förens det är dags att förflytta sig från soffan till sängen. Imorgon står min andra lektion i fransförlängning på schemat och sen tar jag helg igen!  

Hoppas ni mår bra! Puss
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0