okej september och åtta dagar senare.


 
Dom senaste åtta dagarna har varit otroligt händelserika, har bland annat fått visa upp min talförmåga på ett event då jag var konferencier, jag tillbringade hela helgen tillsammans med Emma, Tone och Lene, vi åt tacos, shoppade och skrattade en hel del. Jag har även sagt hejdå till en kär vän som nu åkt bort för ett helt år, tränat, blivit bjuden samt bjudit på mat och även sovit mestadels i mitt andra hem. 

Det är September, vilket egentligen innebär höst i vanlig ordning, men med så mycket framför mig känns ingenting jobbigt eller hösttråkigt, tvärtom! Vi åker om 19 dagar till Spanien, och innan dess fyller tre nära vänner äntligen(kanske man ska säga?!) 18 år! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0