news


Vår fantastiska stylistlärare Jonna (som jag vill höja till skyarna för att hon är så en sådan underbar människa och för att hon trott på mig och stöttat mig genom allt dessa år) Ska i Mars bli mamma och kommer därför dom sista månaderna vara tvugna att lämna oss..

Idag när vi pratade på skype med lärarna fick vi nyheten om vem som kommer att bli våran nya stylistlärare, och henne ser ni på bilden ovan. Ingen mindre än Helen Torsgården! Har läst hennes blogg och hämtat inspiration till och från i flera år och nu senast såg jag att hon var nominerad till Blogawards. Vi blev lovade av Jonna att hon inte skulle lämna oss i fel människas händer och det tror jag att hon lyckades fullfölja, med tanke på att jag redan nu vet hur pass duktig den här tjejen är på det hon gör ska det bli kul att få ta del av lärdom av henne!
Här kan ni iallefall klicka för att komma till Helens blogg!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0