manikyr och kvällens planer


Riktigt skön dag på praktiken! Gjorde pedikyr på Lovisa, så himla roligt! Någonting jag verkligen vill bli ännu bättre på och kunna börja göra hemma. På eftermiddagen fick jag mina naglar fixade av Julie som jobbar på salongen, hon är verkligen någon som förgyller våra dagar lite extra, hon filade ner mina naglar ganska mycket (dom växer som ogräs och är vanligtvis väldigt mycket längre..) så det var skönt! Och sedan fick jag en franskmanikyr med lite fina detaljer! 

Nu har vi tagit helg och håller vi på att fixa oss inför kvällen vi ska nämligen testa på Marbellas uteliv, som är ganska känt! Ska bli spännande och otroligt kul, sminket är fixat bara håret, kläderna och sedan några drinkar i blodet kvar som ska fixas! 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0