första advent


Första advent. Sjukt att vi strax rullar in på årets sista månad, 2014 som varit mitt år på alla sett och vis börjar lida mot sitt slut.. Igår vart det iallefall som sagt utgång med Lovisa och Tone, en sån himla fin kväll! Som en annan vän sa till mig igår "Jag är verkligen glad för din skull att du hittat dom vänner du har, för man ser på hela dig hur lycklig du är och du utstrålar glädje" Och med dom orden sagda kunde jag inte annat än hålla med. 
 
Trots att jag var nykter igår kom jag inte hem förens 05.30 imorse vilket så klart ledde till att jag varit skapligt slut hela den här dagen, men åtminstone inte bakis. Nu är det dags för mig att släcka och sova, imorgon har jag nämligen gymnasieprov(!!) Så nervös.. Men håll alla tummar och tår för mig, går allt som det ska är jag inom väldigt kort diplomerad make up artist, wow. 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0