söndagsångest


Söndag vilket innebär att en ny jobbvecka står framför mig, förra veckan blev det bara tre dagars jobb innan jag tillslut i princip blev tvingad till att sjukanmäla mig torsdag/fredag, min förkylning från Rhodos har inte varit lätt att handskas med, men efter lite rehab hemma så känner jag mig äntligen så gott som frisk. I helgen har jag träffat vännerna, vi är lite utspridda i veckorna så vi får passa på att träffas på helgerna, jag har även varit chaufför och hunnit med en liten dejt. Jag älskar att sommaren är så kravlös, slippa alla "måsten" och stress, istället har jag tid för att andas samtidigt som jag kan vara spontan och göra det som känns fint i hjärtat för stunden. 

Nu ska jag ladda upp med lite inlägg inför veckan, har ju trots allt en del att visa. Puss 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0