Onsdag


Efter jobbet hämtade jag upp mina favoritsystrar för att åka till Kupolen, käkade sallad på kompis och kikade lite efter nödvändigheter inför deras kommande resa (dom ska alltså vara borta två veckor, how will I survive?)(fast går allt som det ska kanske jag också hinner med ännu en resa innan året är slut, håller tummarna!) och jag själv kikade efter något inför helgen dock kom jag hem tomhänt, är det inte typiskt att när man har pengar så hittar man aldrig något men alltid annars.. 

Nu är klockan alldeles för mycket då det imorgon väntas morgonträning och jobb innan jag på eftermiddagen ÄNTLIGEN får slänga armarna runt min Emma som blir här hela helgen, hur bra? Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0