nostalgidagarna


I helgen var det alltså crousing i min hemstad vilket ledde till att det för en gångs skull vistades människor ute på gatorna efter midnatt och musik spelades i en stad som vanligen ekar tomt och tyst, det var underbart helt enkelt! För det vore lögn att säga någonting annat. Tillbringade dessa dagar med alla dom vänner som ligger mig varmt om hjärtat, (och alla tankar på Lovisa som saknades självklart) Allt jag hade hoppats på och ville göra slog igenom till verklighet, jag dansade, skrattade, pratade med saknade människor och tatuerade mig, ah det gjorde jag också. Så därför är det väl inte helt rätt att vara tacksam över denna helg, tacksam över människorna jag har turen att ha i mitt liv.

Dag 2 denna jobbvecka är avklarad och på torsdag tar jag äntligen semester! Denna tisdagskväll har jag spenderat vid sjön med vännerna, käkat i solnedgången och även åkt båt, vardagslyx. Vi hörs snart igen! Puss

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0