guldlockar


Livet rullar på enligt rutin med jobb mellan 07-16 vilket ändå känns bra, kanske speciellt för att solen tittat fram ordentligt dom senaste dagarna och det blir extra skönt att jobba utomhus! Förutom det har vi charmtrollet här ovanför boendes hos oss den här veckan då Emelie och Dennis åkt till Venedig, alltså snälla titta på hennes stora bruna ögon och hennes guldlockar, finaste. Med dessa få rader skrivna har jag nu tänkt få mig lite sömn, imorgon väntar en ny dag, klychigt nog. 
 
Hade förövrigt ett till inlägg jag hade tänkt publicerat idag men efter att ha behövt startat om datorn minst tio gånger (utan att överdriva)(!!) bestämde jag mig tillslut för att ge upp och hoppas på bättre lycka imorgon! Hade aldrig kunnat tro för två år sedan att det skulle komma en dag då jag faktiskt skulle svära över min MacBook. 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0