The way I are


Tio dagar utav årets första månad har gått och vi kan redan konstatera vilken underbar månad Januari är. Idag gick jag tillbaka till min praktik på MUS igen efter några veckors ledigt (Mår så bra innanför väggarna till den där lilla butiken, så mycket glädje finner man där!) Så tack för att jag har turen att fortsätta spendera varenda fredag där fram till i sommar! Kvällen har jag spenderat hemma och det ska bli värdefullt med ordentlig sömn inatt, man var så bortskämd under lovet så det var verkligen kämpigt när skolan började igen.. 

Vänner! Gör eran röst hörd. Vad vill ni se mer utav här på bloggen? Smink/text/träning/videos? Kom med lite önskeinlägg, sånt är alltid roligt! Och kom ihåg, är det någonsin ni funderar över något var inte rädda för att fråga. Kram på er! 



 
 

Kommentarer
Anonymis

Kan inte du berätta en långt inlägg vad som hände mellan dig och Moa Karlsson?

Publicerat: 2014-01-11 Klockan: 09:26:17
Elin

Smink & Videos!
Sminkvideos skulle vara awesome!

Publicerat: 2014-01-11 Klockan: 22:10:52
URL: http://elihn.blogg.se
Anonym

Sminkvideos

Publicerat: 2014-01-12 Klockan: 20:50:16

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0