några rader en torsdag


- Sån himla fin bild från i våras på Sara och Frida.

Torsdag är enligt schemat kortaste dagen konstigt med tanke på hur lång dagen känns, men vi tog oss igenom det också som allt annat. Har kramat Frida hejdå, vi kommer nämligen vara ifrån varandra i över 1 månad nu, då hon på måndag åker till Indien och kommer hem samma dag som jag åker till Jamaica, dock håller vi tummarna på att det finns möjlighet att vi kan kramas på Arlanda då vi har 2h marginal från att hon landar tills jag lyfter.. Iallefall hon är en solstråle i min vardag och våran vänskap har växt så mycket under hösten, det är jag tacksam för! 

Nu ska jag dra på mig träningskläderna, blir x-fit och zumba. Om ni kikar in senare ska ni få ta del av ännu en glad nyhet som blev spikad under eftermiddagen. Ingen kan vara gladare än jag! 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0