enkelt med oväntat inslag


-Fredagens sminkning. Tanken var något enkelt men med ett oväntat inslag. 
Ni har väl inte missat Make up stores coloured mascara? I denna sminkning har jag använt mig utav den blå mascaran, men det finns även fler färger att välja mellan. 

Jag tycker att det är kul att visa upp sminkningar och vet även att det är något som önskas från erat håll. (Sen att jag inte har det mest fotogeniska utseendet alla gånger får man ta med en klackspark!) Iallefall har det dykt upp frågor angående om jag kan göra tutorial på olika sminkningar och tro det eller ej men detta är faktiskt något jag har funderat på, så bli inte förvånade om det dyker upp något framöver! 
 

Kommentarer
-

En sotning hade varit superkul att få se!! :-)

Publicerat: 2014-01-21 Klockan: 20:08:59

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0