efter träning + naglar + resfeber


Efter träningen slog jag på Michaela & Dashas podcast och fick i mig lite energi i matväg (Ägg och fincrisp) Imorgon börjar jag på praktiken klockan 11.00 och rekomenderar er att kika förbi om ni har möjligheten det kommer nämligen vara en nagelterapeut på plats för att fixa lite naglar samt kommer det vara 20% på hela nagelsortimenten, så ska ni förbi på Kupolen mellan 15-18 kika in på Make up store! 

På tal om resfebern som jag nämnde tidigare. Är rädd för att bli sjuk, bryta ett ben, att jag ska glömma något viktigt hemma, att det ska vara dåligt väder och jag inte kommer bli brun. Ja listan kan göras lång. Tror jag måste slappna av för inget utav detta kommer förmodligen hända.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0