arton dagar till arton


Helgen har varit okej. Igår hann jag göra en liten tripp till Borlänge tillsammans med mamma & syster, köpte sista nödvändigheterna inför resan och lunchade thai. På kvällen tände jag massvis med ljus, satt på en lugn spellista på spotify och kröp ner i badet där jag sedan blev kvar någon timme mitt i alla tankar. Ärlighet: Saknar kärlek.

Söndagen i ära har jag inte gjort mycket till nytta, släpade in resväskorna genom snön och började packa ner klänningar, missade X-fit passet jag hade planerat pga tog mig varken till/från gymmet (hatar att bo i Bispberg sometimes) Ser fram emot att nästa helg blir bättre och inväntar nu en ny vecka. Godnatt 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0