2012-01-14



Har spenderat denna tisdag mestadels hemma hos min syster där jag även sov igår efter combaten, imorse körde vi triceps och bröst på gymmet tillsammans och nu på kvällen var jag på en hälso/träningskoll(mer ingående om det snart!) Som ni kanske förstått var jag alltså inte i skolan idag, hade nämligen även ett sjukhusbesök inbokat under dagen som jag även har bockat av, så för mig var det ingen mening att åka till skolan idag. Skönt kanske? Liten pause i vardagen, imorgon är jag tillbaka med nya krafter istället! 


 

Kommentarer
-

kan du visa hur du gjorde den här sminkningen i en video? skulle vara toppen!

Publicerat: 2014-01-14 Klockan: 23:11:01
emma

Fin! :)

Publicerat: 2014-01-17 Klockan: 21:03:03
URL: http://www.nattstad.se/fuckingfuckface

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0