wherever you will go


Spenderar min fredagskväll hemma, varit på make up store mellan 15-20 där vi hade ett litet event tillsammans med Bikbok, blev sedan medbjuden på festligheter men valde att tacka nej då jag knappt haft en lugn stund det här lovet. Var som sagt i Sandviken mån-tors (Hade det SÅ bra, träffade nya och härliga människor, hann med filmkvällar och sen blev det massvis med mys och tjatter tillsammans med Emma.) Igår när jag kom hem åkte jag och badade med lilltjejen innan jag åkte till stan för att träffa Lene där jag också blev sovandes. 

Ska slå på en film och sedan försöka somna i skaplig tid, imorgon åker jag till Västerås tidigt på morgonen för att kramas med Nemo, det var inte många dagar sedan jag låg i sängen och grät i saknad av honom, så det ska bli mysigt att få spendera dagen med honom. Puss 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0