torsdag i ära.


- Några quotes för att peppa mig själv denna dag.
 
 Godmorgon. Är som sagt ledig idag, men har mycket att stå i! Ska börja med att sätta mig ner och få en liten överblick i hur mycket skolarbete jag har att komma ikapp med och sen även börja med några uppgifter. På eftermiddagen ska jag sätta mig på bussen mot Borlänge, ska på ett möte angående en modevisning jag ska vara makeup-artist på i början av våren, ska även springa förbi på Kupolen och köpa med mig lite nödvändigheter hem och hinner jag hade jag också tänkt träna och sola. 

Förresten? Någon som har en dunderkur förutom vila och massvis med c-vitaminer för att motverka den förkylningen som håller på att sätta fart i min kropp? Let me know. 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0