sportlov och kvällsplaner


Den här fredagen har sett lite annorlunda ut jämförelse med vanligt, åkte imorse till skolan istället för praktiken för att få lite extra tid och hjälp att komma ikapp, efter att flitigt jobbat och skickat in en hel del uppgifter satt jag mig i lärarrummet tillsammans med min mentor och historielärare och kikade på hockeyn, fint med final! 

Har precis kommit ur duschen och ska strax åka in till Säter för att spendera kvällen med Elise, var ett tag sedan sist och ska därför bli extra mysigt, hon är så klok den tjejen. Förövrigt känns det helt underbart med lov, vad har jag för planer? Mys och festligheter med favoriterna, träning och körkortsplugg. 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0