skriver även en tisdag


- Titta, är inte min nya tröja helt fantastisk? Looking forward to wear you A LOT. Perfekt för att pigga upp en outfit, imorgon har jag nog tänkt köpa mig en till fast en basic svart som funkar till ja, allt. 

Tisdag. Har varit hemma en vecka och trots min hög med plugg känns livet okej, solen gör så himla mycket, överlever man Februari då har man inte mycket mer att oroa sig för, då kan man lämna vinterångesten (som förövrigt varit snäll emot mig i år) (tack för det!) och blicka framåt mot ljusare tider. Imorse sov jag ut och påbörjade ett inlägg med orden "Mina sovmorgonar på tisdagar är så värdefulla, minst en sån här i veckan och jag överlever" men det slutade med att jag missade en hel lektion då en schemaändring tydligen hade gjorts när jag var borta, bye till den sovmorgonen. Time for me to study, Puss. 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0