Sista dagen


Tog vara på den sista heldagen i paradiset på bästa sätt, i solen. Har sedan jag kommit hit vägrar inse att jag en dag faktiskt är tvungen att lämna för att återgå till livet där hemma, att tiden gick så fort gjorde inte heller saken bättre. Men, som vi alla vet vill inte livet alltid som en själv så med en viss tomhet i magen är jag nu tvungen att packa ihop den där resväskan igen som jag slet med så omsorgsfullt inför resan för att den skulle bli perfekt med klänningar, klackar, ja allt som jag nu är tvungen att packa ner igen. 

Imorgon 12.00 (jamaicansk tid) 18.00 (svensk tid) lämnar jag hotellet, vi har valt att lyxa till det lite extra såhär i slutet på semestern med VIP på flygplatsen vilket känns värdefullt eftersom hela resan från hotellet fram till ytterdörren hemma i Bispberg kommer ta drygt 24h. Vi hörs och ses i Sverige! En mer solkysst än den andre. Pussar 


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0