hjärtlig helg


Oj vilken härlig helg! Åkte som sagt raka vägen till Sandviken efter praktiken där Emma mötte upp mig, åkte hem till henne käkade lite, böt presenter (då båda vi fyllt 18) och sen började vi göra oss ordning för kvällen, startade kanske världens bästa tradition och skrattade innan vi drog ut. När lobby stängde vid två-tiden hade vi en liten mini efterkula med ett gäng killar som vid efter fyra snåret drog och även jag tog mig då ut för att träffa a friend of mine som bor i trakterna, känns inte mer än rätt att träffa honom när man är i närheten.

På lördagsmorgon var det bara att sätta sig på tåget hem, med endast 1h sömn var jag skapligt slut som människa men det vara bara hem och sen vara trevligt mot släkten som kom för att fira både mig och mamma.
Men! Har haft en otroligt bra helg, som jag förmodligen kan leva på ett bra tag framöver. Och Emma alltså, vilken fantastiskt tjej hon är ♥

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0