for me.


Är jag den enda som inte har någon julkänsla alls? Kan inte alls förstå att det är julafton om två veckor.. Här ovan kan ni åtminstone se lite av det jag önskar mig, det är i princip tränings och skönhetsrelaterat allting men det är väl inte så konstigt? Det är ju mina intressen. 

Men det blir inte så mycket julklappar under granen för mig i år, kommer nämligen få en lite större present som är så värd allting annat! Ser fram emot att få berätta för er, men håller på det ett tag till! Iallefall en dröm som jag haft i över två år som ska bli förverkligad! 

Kommentarer
gissa mtf

öj, stadium har 2xu tightsen för 799 kr nu ;)

Publicerat: 2014-12-11 Klockan: 21:18:51

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0