14 December


Hur ska jag då sammanfatta den här helgen? Kort och välbehövd! Och idag har jag faktiskt ingen söndagsångest, har bara en skoluppgift kvar i veckan som står på "måste"listan sen är jag faktiskt så redo som man bara kan bli inför jullov! Sjuk reminder: Har sedan bara 1 termin kvar i skolan.. 

Imorse tog jag iallefall en lite längre sovmorgon än igår och gick sedan upp och gjorde ordning frukost som jag åt framför en film och sedan var det bara plugg som stod på schemat, när mitt hyllningstal är färdigt kanske jag låter det bli publicerat här. Till kvällen cyklade jag 2mil på gymmet samt körde mage då främst fokus på sneda magmusklerna och sedan hämtade jag upp Lovisa vid tåget. 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0