Q/A


Q: Kan du berätta om alla exakta utgifter som du betalar på må bättre? :)
Har hört att det är väldigt dyrt att bli medlem där och även träna och göra andra grupp pass.  

A: Dom har en start avgift på 900kr(?) om jag inte minns helt fel, jag blev medlem under ett erbjudande (som dom har lite då och då) och behövde aldrig betala den summan. Annars är den enda utgiften 199kr varannan vecka = 400kr i månaden. Men då får du gå på ALLA pass + att gymmet är öppet dygnet runt. 
Måste tilläga: Det är SÅ värt det! 
 
Q: Vad har du tänkt att jobba med efter gymnasiet med tanke på vilken linje du valt? :)
 
A: Har funderingar på att fortsätta utbilda mig till antingen frisör eller hudterapeut, för vill ha en ännu bredare utbildning så att jag kan jobba mer mångsidigt. Kan egentligen tänka mig att jobba i butik (typ mus) salong eller i framtiden kanske även öppna eget eller frilansa. Kommer förhoppningsvis testa mig fram, erfarenhet är alltid bra. Men det första jag ska göra efter studenten är att ta mig till en större stad skulle också gärna jobba som tex: Au Pair i USA ett år. En dröm: Att vara stylist till en känd person och vara med på en stor plåtning.
 

Kommentarer
Anonym

en till må bättre fråga då det inte står på hemsidan eller så. alltså får man gå på t ex "crossfit"pass osv som det finns i "grupper"? eller är det bara gymmet man får va i? kan du kanske förklara lite detaljerat i ett inlägg vad det innebär att träna på må bättre? förstår inte riktigt det här med alla dessa "pass" man kan gå på, förut var det ju bar att gymma fritt. tack, kram! /en som inte vågar fråga må bättre

Publicerat: 2013-09-04 Klockan: 21:19:06
Anonym

en till må bättre fråga då det inte står på hemsidan eller så. alltså får man gå på t ex "crossfit"pass osv som det finns i "grupper"? eller är det bara gymmet man får va i? kan du kanske förklara lite detaljerat i ett inlägg vad det innebär att träna på må bättre? förstår inte riktigt det här med alla dessa "pass" man kan gå på, förut var det ju bar att gymma fritt. tack, kram! /en som inte vågar fråga må bättre

Publicerat: 2013-09-04 Klockan: 21:19:07

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0