helgen som varit.


Snapshots från helgen som varit. 
 
 
Fredag: Lång praktik dag mellan 11-19, (men ack så roligt!!) stod på Vero moda, där det var sjukt bra stämning, glada människor, DJ's, goodiebags och våran uppgift var att sminka samt dela ut medlemskap bland annat. Efter jag slutat blev jag hämtad för att åka på "dejt" blev bjuden på mat och var hemma vid 23-tiden. 
 
Lördag: Blev en extra jobbdag på Make up store, fick även finaste erbjudandet som jag inte kunde tacka annat än JA till (ska man lyckas måste man våga visa framfötterna!) Var alltså makeup artist för dom som vunnit Kupolens tävling "Gör om mig" En tjej och en kille blev stylad och samtidigt som jag sminkade blev jag intervjuad. (Detta var alltså i entrén på Kupolen, bland allt folk.) 
Efteråt bowlade jag med prinsen och sedan åkte jag till Falun där jag blev sovandes inatt hos Elise & Jesper.
 
Som ni kanske förstår har jag haft en underbar helg! Fått göra det jag absolut brinner för och varit omringade utav fina människor. Mycket på gång gällande styling just nu, försöker fixa ihop ett sammarbete med MUS som kan leda till roliga event framöver, börjar imorgon jobba med min portfolie och alla ni som både hört av er om att vilja vara modell samt fota, blir så otroligt glad att ni visar intresse!! Nu när jag äntligen har internet kommer jag kontakta er så gör vi upp en plan, åter igen så roligt!! 
 
Ps: 1. Ja världens kanske längsta inlägg blir längre. 2. Mina nya träningskläder från nike, sportbh'n visst är den underbar?
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0