9 September


Vilken fin måndag! Har stylist på måndagar och idag stylade vi HUMA (hudvård & massage) och våran belöning i det hela?
Massage i 40 minuter, har känt mig väldigt stressad och haft svårt för att hitta ett lugn i kroppen senaste veckan och därför var det här lite extra passande! Underbart.
 
Efter skolan åkte jag och tränade, 20 minuter uppvärmning på trappmaskinen innan jag körde ett bodypump. Länge sedan jag körde pumpen nu, & vad kul det var! Är ju ett av favoritpassen. Efter körde jag lite mage och sedan ställde jag mig på löpbandet 10min och sprang i ett lugnt tempo som nervarvning. Skönt träningspass!
 
PS: Ursäkta dåliga kvalitén på bilderna. Har ingen fungerande USB-kabel, men gör allt för att lösa problemet!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0