måsten i vinter


Finaste vita fuskpälsen som kommer ifrån Lindex. Ungefär den jag drömt om i 1 års tid, men frågan är om passformen verkligen kommer funka på en tjej som knappt är 155cm?
 
Hoppas ni inte missat att dom fått in snyggaste hörlurarna på Nelly, märket är Frends och ni klickar HÄR för att hitta dom. Visserligen kostar dom en del men då kan man ju trots allt även räkna med kvalité och tänkt er vilken snygg detalj!
 
Svarta höga byxor är något jag måste införskaffa snarast, ett ganska behagligt basplagg att ha i garderoben kan jag tycka. Dr.Denim är mina favoriter, trots att kvalitén inte är den bästa så är dom sköna, snygga och ligger på ett bra pris.

Lip care mix från make up store är en trogen vän till mig under vinterhalvåret då läpparna lätt kan bli nariga. Peeling, inpackning och vårdande läppbalsam. Den ligger 175kr. 
 
Kan inte låta bli att tycka att dessa skor är vrålsnygga. Dessa på bilden kommer från h&m men har även sett ett par liknande på scorett, 10cm stadig extra klack sitter ju aldrig fel.
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0