så värdefulla morgontimmar


Var alltså på gymmet redan 08.00 imorse, stod på trampmaskinen 30min (tänk er att springa upp för en trapp som är 2,3km, ungefär den jämförelsen jag kan dra) Sen körde jag mage och lite cirkelträning när jag kom hem åt jag lyxfrukosten ni ser har ovanför, ägg, bacon och hemmagjord juice. Eftersom jag började dagen så tidigt så har också varit väldigt effektiv, städat hemma hos min syster och hunnit övningsköra, idag märktes det verkligen hur mycket jag utvecklats dom senaste veckorna och jag har fått mycket mer självsäkerthet i trafiken. Kul!
 

Kommentarer
nicolinda.blogg.se

You go, girl! Snyggt jobbat :) Du är grym.

SVAR: Nej vad jobbigt, sötis! Du är viktigast i ditt liv och du är stark oavsett. Inget kan ta det ifrån dig så låt dig aldrig tryckas ner <3 massa kramar. Tusen tack, detsamma guldet!

Publicerat: 2013-11-25 Klockan: 19:03:45
URL: http://nicolinda.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0