eventually you always se who cares and who doesn't


Såhär i efterhand kan det kännas lite onödigt att jag var så orolig och nervös inför en körlektion som gick strålande! Oj, nu när jag kommit igång med körandet (förutom hemma då) känns körkortet inte längre lika långt borta, men egentligen.. Hur sjukt är det inte? 

Har varit ännu en lång dag, det är så mycket som händer i mitt liv just nu men det är verkligen ingenting jag lider utav. Tänk vad mycket som hänt dom senaste månaderna, från att ha stått i mörker och trampat på ett och samma ställe känner jag äntligen hur jag tar mig framåt på så många sätt och vis. Jag växer och väljer mina egna vägar, det är så viktigt har jag insett. 



Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0