underbar helg


Alltså vilken helg jag haft! Gårdagen var så himla himla fin. Solen värmde, jag klädde mig i klänning och åkte på 30-års fest. Vid 20tiden satt jag på en buss påväg till Borlänge för att möta upp tjejerna och sedan tillsammans bege oss vidare till Falun. Alltså jag är omringade av så fantastiska människor, igår blev jag överösd med så mycket fina ord och så mycket fina känslor. Med er mår jag bra! Kevin kom och hämtade mig strax efter midnatt och vi åkte hem till mig och sov.
Ja, hela dagen var underbar från början till slut.

Har inte satt min fot på gymmet sen i fredags utan har istället hunnit med springturer, intervaller, långpromenader och cykelturer. Har hunnit få lite färg och varit barfota. Jag kan inte fatta, 3veckor kvar av ettan. Har jag föresten nämnt att jag fått sommarjobb? Jo, så är det iallefall.

Kommentarer
Sanna

Vart ska du sommarjobba då? :-)

Publicerat: 2013-05-27 Klockan: 09:40:18

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0