run away with me


Hörde ryktas om att det idag var årets hittils varmaste dag, och det var det nog förhoppningsvis inte en enda kotte som missade. Så fort solen tittar fram blir jag en helt ny människa, om detta är en försmak på hur våran sommar blir i år är jag mer än nöjd! Under kvällen tog jag en springtur på sisådär 7km, har ju gått med en rejäl träningsvärk idag (som väntat) så musklerna fick slappna av lite samtidigt som jag tog vara på dagens sista soltimmar på bästa möjliga sätt, kändes skönt.
 
Har även hunnit städa och bäddat ordning sängarna inne i stugan på gården. Imorgon invigs den för sommaren tillsammans med Julia.A,Julia.E,Seyran och Louise. Vi ska grilla, snacka skit och mysa. En sån kväll som jag värdesätter väldigt högt, och speciellt med så fina vänner! Ska försöka ha kameran i högsta hugg också.
 
Godnatt hjärtan. Hoppas ni haft en bra dag och att ni tar vara på solen. Puss

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0