P&L


Några bilder från förra årets p&l. Tänk om man hade vetat att det var sista, vad mycket man hade gjort annorlunda!
 
Igår fick vi den tragiska nyheten att P&L gått i konkurs. Stod med hakan i marken och hjärtat i knät och tänkte bara "är detta ett skämt?" Tyvärr inte. Idag kan jag bara tacka från djupet av mitt hjärta för dessa somrar då Borlänge varit en plats fylld med fred och kärlek. Hur jag tillsammans med flera tusentals människor blivit berörd till Melissa Horns och Regina Spektors spelning. Stod i regnet under Nero och var galen under Skrillex. Tappade hakan till Rihanna och blev varm i hjärtat under Veronica Maggios spelning när Petter kom ut och dom tillsammans sjöng "längesen"

Tack för alla fantasktiska människor jag fick träffa, gemenskapen och glädjen jag fick möta. Tack!
 
Nu står jag inför dilemmat, och jag överväger. Bråvalla? Stockholm? Utomlands? Hur ska jag fylla ut denna vecka?

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0