dream


Vad skönt med fredag. Ikväll har jag en liten myskväll hemma, med lite frukt och hockey. Ska strax gå och tvätta ordning mina penslar inför morgondagen då jag ska vara med och vara stylist på en stor modevisning på Liljan i Borlänge. Är självklart lite nervös men det kommer gå bra. Har även fått ett privat stylistjobb ikväll, en tjej som vill bli sminkad till sin bal nästa månad, blir så glad! Det är ju detta jag vill hålla på med! Kanske ska jag passa på att säga att det är mer än okej att höra av er om ni vill bli stylade? Mejla mig då på [email protected]
 
Imorgon bitti blir det tidigt morgonpass och sedan ska jag vara i Borlänge 12.30 till ungefär 21.00 så blir en heldag. Puss

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0