22.38


Alltså den här veckan har gått så fort, och vet inte om det ska glädja mig eller ge mig en tår i ögat. Önskar egentligen att jag skulle få vara kvar på praktiken några veckor till! Samtidigt är vi en vecka närmre sommaren och helgen ser ut att bli riktigt fin. Ska umgås med vännerna som ligger mig varmast om hjärtat, och även fira mitt finaste hjärta som redan fyller 5år(!!!)
 
Imorgon börjar jag 12.00 men kliver upp redan vid 07.00 tiden för en springtur. Jag och Sofia som båda är typ sämst i Sverige när det handlar om vilodagar diskuterade detta för någon dag sedan, att vi ska bli bättre på att tillåta oss att bara ta det lugnt en dag.. Det leder tyvärr till att jag kryper till sängs med ångest ikväll. Usch!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0