16maj


Idag har jag varit arg, tacksam, ledsen, glad och sårad. Det är så mycket just nu, att jag tappar bort mig själv helt och hållet i röran. (Därför jag inte bloggat på några dagar) Försöker få bort en hög av plugg, hinna träna, vara tillräcklig för alla andra och samtidigt tänka och försöka få ihop allt detta. Går en sak snett, blir jag helt skogstokig & vill bara ge upp allt. Jag vet inte hörni, det är bara rörigt.
 
Under kvällen har jag legat i solen samt varit ute på en promenad på ungefär 5km(?) Har även sen snart 2timmar tillbaka försökt plugga matte, dock har jag svurit mer än jag räknat och nu har jag gett upp. Ska upp redan 05.45 imorgon bitti, så tror lite sömn skulle behövas vid det här laget.. Ska nämligen köra morgonpass!
Godnatt hjärtan.
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0