since last


Det har hänt mycket sen jag skrev sist. Jag tror jag fick ett bakslag och bara låg och grät en kväll. Jag tror jag sedan träffade min bästavän några dagar senare och talade om hur bra jag mådde. Ikväll känner jag mig tom, arg och illamående. Jag förstår inte hur en människa kan vilja ta sitt liv, när det finns människor som kämpar för sin framtid.
Jag är så tom. För att jag älskar honom.
 
Jag hade förövrigt en fin helg. Sofia bjöd hem oss på födelsedagsmys i fredags. I lördags laddade jag, Sara och Lovisa upp med nyttig kladdkaka (slänger in recept senare) och bänkade oss framför melodifestivalen. Tyckte det var en bra finalist och var glad resten av kvällen. Träffade som sagt även Emil.
 
Nu kom jag nyligen hem från bodypump,zumba och x-fit. Ni kan ju tänka er? Så nu ska jag slå på oth och sedan få lite sömn. Börjar om imorgon. Har en del att visa er! Puss & Godnatt.
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0