lördagslista


Fem saker som..

 

Upprör dig
1. Människor som kastar skit på andra för att själv komma längre.
2. Rasism. Blir tokig.
3. Otacksamhet. Att inte vara rädd om och uppskatta det man har.
4. Människor som inte unnar andra lycka och framgång.
5. Skitsnack. Falska rykten och tomma löften. 

Gör dig glad
1. Solen och våren som närmar sig. 
2. När mina vänner mår bra. Samt hur lycklig dom gör mig.
3. Snart tar livet en ny vändning. Kan bli moster vilken dag som helst.
4. Träningen. Känner mig stark.
5. Känna mig behövd och få uppskattning.

 
Du älskar
1. Min familj. Min fina familj.
2. Att skratta.
3. Livet i sig. Är tacksam över allt. 
4. Sann vänskap.
5. Att tänka på framtiden. 

Låtar du lyssnar på hela tiden
1. Passenger – Let Her Go - Acoustic
2. The xx – Angels
3. Boyce Avenue – What Hurts The Most
4. Beth – Stay (Instrumental)
5. Melissa Horn – Innan jag kände dig

 

Du gjort idag
1. Väckte två fina vänner vid elva tiden.
2. Pratat. Ätit mysfrukost.
3. Varit på kupolen.
4. Planerat kvällen.
5. Åkt buss hem och njutit av finvädret. 
Händer i helgen
1. Igår firade vi Sofia. Fin kväll.
2. Äta kesella med Sara och Lovisa framför melodifestivalen.
3. Träna. Träna. Träna.
4. Vill träffa Emil. Får se hur det blir.
5. Sova länge och vara ute i solen.


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0