give your heart a break


Jag är stolt över mig själv. Idag är andra gången sen vi kom tillbaka från lovet som en lärare springer ifatt mig i korridoren och talar om att jag gjort ett bra arbete och när jag kollar betyget ser jag ett A. Jag håller igång med min träning, ser framsteg, är starkare och mår bättre. Visserligen en bra bit ifrån mitt mål men ändå nära. Närmre än förut.
Folk som sparkade ner mig och spottade mig i ansiktet. Tack ni har gjort mig starkare än någonsin. 
 

Idag är det torsdag. Ska packa ordning träningsgrejerna och bege mig mot stan. Ska visserligen jobba först så det blir nog en relativt sen kväll.
Helgen ser jag fram emot med skräckblandad förtjusning. Det kan bli hur som helst.
Men har jag överlevt detta så klarar jag nog av några käftsmällar till. Jag står upp för mig själv.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0