27 mars


27 Mars. Har varit en strålande dag! Sol, alldeles klar blå himmel och jag har känt mig så tillfredställd utav livet. 
Efter lunch fick jag ett sms av min syster "psst, en hemlis!! vi är på bb nu! shh" Tappade hjärtat i knät och kände glädjetårarna rinna ner för kinderna! 
 
Egentligen skulle jag sova hos Jennifer med henne och Sofia inatt, men kände att jag var tvungen att avboka det. Istället har jag tillbringar kvällen på må bättre, kört 4 pass och gymmat lite. Ni behöver inte ens tala om för mig att jag är galen.. Det är jag redan om! Men det var riktigt skönt. 
 
Nu närmar sig klockan 10 och Emelie och Dennis är fortfarande på förlosningen. Därför har jag idag tagit lov (får egentligen imorgon) För tänker hålla mig uppe tills jag får bebis besked. Är så över exalterad just nu! Puss 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0