17 mars


Började min söndag med frukost på sängen tillsammans med oth. Helgen gick fort och jag har inte alls hunnit uppdaterat er.
 
I fredags var jag iallefall ut och åt tillsammans med familjen och gick sedan på bio. "Johan Falk - Kodnamn Lisa." Var en riktigt mysig kväll måste jag säga, var länge sedan vi gjorde något sådant hela familjen.
Igår tränade jag bara innan jag åkte till Borlänge och mötte upp Sofia, Jennifer, Madde och Lisa. Var först på förfest ute i romme innan vi åkte på 20-års fest i en lokal på tionde våningen inne i stan. Temat var rock'n roll. Kvällen var verkligen inget märkvärdigt och var hemma strax efter midnatt. Nykter, lättad och glad. 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0