hey all


Har haft några fantastiska dagar, min glädje och lycka skulle nog räcka till och bli över åt er alla! 
Under helgen som varit har jag varit på två stylistjobb, kikat och firat studenter (Bara två år kvar. Men ska leva dom till fullo) Igår åkte vi ut till Rämshyttan med ett killgäng från Stockholm, drack och blev sedan sovandes kvar. Väldigt spontant, men riktigt värt! 

Jag och Sofia planerar sakta men säkert upp hela våran sommar tillsammans, och en sak kan jag säga ganska säkert, detta kommer bli en sommar ut över dom vanliga. 
 
Nu står jobb och träning på schemat innan jag får krypa till sängs och ta igen några timmars sömn. Imorgon börjar jag förresten jobba, men mer om det senare! Bilder från helgen får också dyka upp under kvällen. Puss 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0