You are my only sunshine


Godkväll! Min torsdag har varit både fin och slitsam. Att jobba 9timmar ute i denna värme säger väl en hel del, eller hur? Vet inte om jag ska älska eller hata solen. Men dagen rullade på bra! När jag slutade var jag helt slut i kroppen, antagligen åkt på en liten däng av solsting och kände mig bara så tom på energi. Var hem till min syster för att höra lite om Vemma produkterna, och måste säga att jag är riktigt sugen på att testa Bode men även shotarna! Eftersom hälsan ligger mig så varmt om hjärtan skulle det vara kul att testa några sånna här produkter för att se hur dom fungerar och ifall dom funkar!
 
Avslutar denna kväll med att tala om för er att jag imorgon får sommarlov PÅ RIKTIGT, otroligt skönt! Har äntligen beställt tågbiljetter till Västerås och det känns så bra i hjärtat på mig. Ja, jag har nog en fin period att leva i nu fram till att skolan börjar. Godnatt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0