Q/A


Q: Jobbar du för att bli fit eller för att bli smalare? 

A: Till en början var det bara för att bli "smalare" men ju mer framsteg jag fått desto större mål har jag satt upp för mig själv, och det är en riktigt fin känsla att känna sig stark. Så svarar nog att jag jobbar för båd och. 
 
Q: Hur mycket har du gått ner i vikt? :-) 

A: Med tanke på att jag tappar fett men bygger muskler så har jag slutat väga mig eftersom det inte gör det helt rättvist för mitt psyke, men chansar på att siffran ligger mellan 8-10kg. 

Q: Hur mycket vägde du innan du började gå ner i vikt och hur mycket väger du nu? :)

A: Vikt känns väldigt privat av någon anledning. Men kan säga att när jag ställde mig på vågen för 25 veckor sedan så fick siffran mig att må riktigt dåligt, det blev ett uppvaknande och jag skäms än för min startvikt. 
 
Q: Kan du lägga ut en bild innan du började träna och exakt hur du ser ut nu idag? Alltså en helt nytagen bild.

A: Självklart kan jag göra det, har ju lagt upp en del sådana bilder både här och på min instagram, men det hinner nog komma upp fler! Håll utkik. 
 
Q: Är du sugen på att göra en tatuering?

A: Om jag är! Blir antagligen att göra min första under hösten och har några olika idéer på vad jag vill göra. 
 
Q: Kan inte du berätta vad som hände mellan dig och Moa?
 
A: Den här frågan fortsätter komma upp, om & om igen.. (Trodde den skulle dö ut med tiden) Tyvärr har jag inget svar på denna fråga, har själv ställt den till mig själv många gånger. Vad hände? Jag vet inte, jag fick aldrig ett svar, en förklaring, ingenting. 
 Q: * hur sminkar du dig? (i ordning) A: Kan göra ett helt inlägg om detta senare!
* favorit produkt? A: I sminkväskan är det min bas, alla gånger. 
* favorit bloggar (måste välja några) A: Hannalicious, Hanna Ek, Molly Rustas, Evelinaj. 
* favorit serie/serier du kollar på? A: Gossip, OTH och PLL
* favorit klädesplagg? A: Ska visa er nytt från Stockholm! 
 
Q: Vad är ditt bästa tips? Kan handla om vad som helst :D

A: Kämpa för det du vill uppnå, man får ingenting gratis här i livet! 
 
Q: Har du nå komplex?

A: Har bara komplex över sånt jag inte göra någonting åt, tex; min längd och mitt hår. 
 
Q: Vad anser du är din bästa respektive sämsta sidor?

A: Bästa: Att jag är en rak och ärlig person som vågar stå för mig själv och mina handlingar. Sämsta: Svårt att släppa taget, tar ut min ilska på fel människor och lägger ofta min energi på fel saker. 

Q: Äter du absolut inga kolhydrater en vanlig dag?

A: Man kan tyvärr inte undvika kolhydrater helt och hållet en vanlig dag, men i stort sett! Äter inga kolhydrater avsiktligt. (Dock har det legat lite kolhydrater på tallriken senaste dagarna, men dom plockar jag nu bort igen!) 

Q: Någon du saknar? A: Oj, inte fler än morfar & farfar som sitter på ett moln och tittar på mig. 
Favoritland? A: Som jag besökt? Grekland! 
Favoritmat? A: Ica sallad. Bästa. 

Q: Hur många förhållanden har du haft?

A: Anser att jag haft ett förhållande baserat på riktiga känslor. Med killen som var min första kärlek. 
 
Q: Vilka är dina bästa tips om man känner sig ledsen/deprimerad/allmänt nere?

A: Stäng inte in dig! Prata om det, bearbeta det, kramas, skratta. Det är bättre att gråta tillsammans med någon än att gråta själv. Mitt största misstag var att jag bestämde mig för att vara ensam.. Även viktigt tycker jag, har man en vän som går igenom en jobbig period, ställ upp! Det finns inga viktigare människor än dom som faktiskt stod där och dom som faktiskt hörde av sig. 
 
Q: Sen när började du känna intresse för smink osv?

A: Har nog alltid haft mitt lilla intresse för smink, testat mig fram och älskat det mer och mer. 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0