Hello I'm back.


 
Godmorgon. Såhär såg min frukost ut & hittar motivation i boken bodylicious. 
 
Igår lämnade jag ön efter en otroligt fin och prövande vecka. Landade i min verklighet sent igårkväll, låg uppe och smsade med någon jag blir glad av till tidig morgon. Nu försöker jag ta till mig att det är söndag, att två veckors jobb står framför mig, men rutin känns faktiskt skönt. Den kommande veckan ska jag även sola (fusksola om det så ska behövas) Träna (är äntligen helt och hållet frisk) Lära mig att räkna kalorier (vill testa något nytt) 
 
Jag ska försöka sätta mig själv i fokus igen, hitta lugnet i kroppen och göra det jag tycker om. Efter att ha varit sjuk i 1 månads tid, så är jag otroligt motiverad till att fortsätta min resa, men hårdare än innan. Jag ska låta er vara delaktiga precis som ni tidigare varit och förhoppningsvis kunna inspirera någon där ute. Jag är påväg mot rätt riktning igen. 
 
Idag ska jag ta hand om mig själv, göra miljön på mitt rum lite mer trivsam, jobba och sedan träna. Ska även försöka hinna med att fixa med lite bloggmaterial, självklart kommer det komma upp en hel del bilder+inlägg om Gotland, har en del att visa er. Hade som sagt helmysiga dagar! Puss 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0