Aldrig ensam


Förkylningen vägrar ge sig av, och ikväll knackade även febern på dörren. Har inte varit frisk en dag sedan jag fick sommarlov och det är verkligen tungt åt hjärtat när jag inte kan göra det jag brinner för. Tränar jag får jag i sin tur lida för det när jag vaknar dagen efter, och aldrig når jag en dag då jag kan ge allt, det är så frustrerande. 
 
Imorgon är iallefall min sista jobbdag innan jag åter igen tar en veckas ledighet. Jag ska ut på finaste ön Gotland tillsammans med min underbara familj, mina syskonbarn och även min B. Jag blir så varm i hjärtat när jag inser att jag kommer få krama om Nemo imorgon, faster saknar honom varje eviga dag. Inte nog med det ska jag även få kramas med Sofia, äntligen! 
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0